Monday, November 28, 2011

menangis my hobi (:





salam , morning :) lame betul x update . huh ! pagi nie aq sedih gile babeng ! bak kate lain frust menogeng  aq bodoh kan ? grr ~~ tinggalkan orang yang sayangkan aku untuk orang yang aku sayang faham tak ? haha . faham kan ... kesimpulannye aq single la . to my EX ... seee gambar kat atas tu ? huh ! maybe berat nak lepaskan awak tapi saya tak sanggup awak sayang saya lagi kuat ! saya tak nak awak kecewa ! sorry :"( , saya dah try sayang awak tapi tak boleh ! so saya harap awak tak simpan dendam kat saye ea . huh ! btw , hati aq sakit sebab orang yang aq sayang dah kapel dengan orang lain . semoge berbahagia . so sampai sini je lah post aq pagi nie . sakit teramat sangat </3


p/s : ape yang aq tulis pun tak tau sebab aq sedih yg amat sgt . huh ! untuk seminggu nie no fon ! aq malas nak usik fon aq ! >,< . diana wake up la ! jangan nagis sbb laki ! oke ? .. XD babai smue . cium sikit ! muahhhhx4 :*

No comments:

Post a Comment