Sunday, November 20, 2011

psal abg lagi =)

hye dude ! salam , ari ni bapak bosannye so aku nak update pasal ini budak . 



ololo , bukan aku curi gambar ni tau , dah dapat kebenaran dah . " abg !! adk x dpt nak download gmbr abg send kat adk . hoho . sory tau =) nanti boleh download , adk masukkan . haha . abg jangan masukkan pulak ! no way ea ! pic tu adk punye ! hahahaha . " aku bukan nak mengedik dengan abg aku just memang kiteorang macam nie , ape ? tak suke ? boleh bla la kan . oke2 . nak cerite pasal die nie . hohoho . semalam call aku then buat lawak je kerje dye , aku ?? ape lagi gelak je la , kepale aku tak betul semalam so blurrrr skit . HAHA . sorry budok ! perangai dye ? bapak best ! boleh kongsi masalah . selalu nasihat aku . thanx ye abg . nak tanye ape lagi ? dye ade awek ke tak ? oh soalan tu susah nak jawab . tanye dye sendiri lah ye . hohoho . ^_^ . rasenye dah panjang cite pasal budak suke diet ni . HAHAHA . oke lah sampai sini je cerite pasal abg ea . <3


p/s : dye memahami aku lah . oke lah mau tunggu adk aq balek dri lawatan nie . (Y) peace . daaaaaaaaaaa . night (:

No comments:

Post a Comment