Sunday, December 4, 2011

1.12.2011 :")

salam , hye ! btw dah lame nak update pasal ni tapi pic yana tak masukkan lagi . macam mane nie ? biar la lau dye dah masukkan aku update lagi oke ? ni just ade satu pic je . pic aku la hahaha . tarikh nie first time "ombak rindu" ade kat pawagam kan ? so kiteorang tirah , aku , yana , ayu , che ku , faisal , edy , wan haziq , ramai lagi tapi malas nak sebut .. hahaha . aku ingat aku je nagis lam pggung wayang tapi EDY pun nagis ! muke bunuh nagis ! hahahaha . nak tengok tak kiteorang kongker tiket "ombak rindu" ? taraaaaaaaaaaaa
btw , tudung tu cam begong sikit ! hahaha . model diatas tidak cantek T_T . HAHA . smue tiket kat aku tu 14 . kiteorang kngker seat atas sekali dong . hahaha . gambar lagi ? urm kan dah bagitau yana tak update lagi . kiteorang tunggu dye update la nie . hehehe . aq rase sampai sini je aku cite ! babai


p/s : ade banyok gambar benonye . hehe . kat karoke , bowling n wayang pi ho la yana yana ! hahaha . oke lah ape ape pun OMBAK RINDU THE BEST !! morning :")

No comments:

Post a Comment