Wednesday, August 22, 2012

saya masih perlukan awak :(

salam , hye . selamat hari raya . hari ni aku pegi jalan2 dengan kawan - kawan sekolah lame aku then dalam mase yang sama aku janji dengan iqbar nak keluar . pastu dia mengamuk la . nasib baik kawan - kawan aku faham ! THANKS KORANG <3 . diorang happykan aku tapi aku tak boleh nak senyum . aku rase hari ni dia terlalu hilang sabar sampai dia cakap macam ni " sampai sini je hubungan kita , mulai hari ni kite putus " dalam mase yang sama aku menangis dalam kete . kawan aku semua tengok pelik . -,- sumpah tak dapat tahan air mata nie .



balik rumah aku terus menangis , menangis dan menangis . aku termenung jauh then adik aku panggil aku cakap ade orang telefon , aku angkat dan aku dengar " orang tak boh putus dengan dia " sumpah tiba - tiba air mata aku mengalir , masa tu tuhan je tahu . aku sayang gila kat dia . 


aku rase time tu jugak nak peluk dia ! aku nagis je . aku tak boleh dia tinggalkan aku ....... doakan kami jodoh berpanjangan sampai jijak kaki ke pelamin ye 

p/s : seriusly time dia mintak putus tadi aku dah tak de semangat dah ! semua down ! serba serbi tak kene . iloveyousomuchsaifulmohdiqbarbinjusoh . sayang mintak maaf sebab buat biy marah hari nie :"(


No comments:

Post a Comment