Thursday, August 16, 2012

sampai hati .


salam , selamat malam . malam ni bapak sedihnye . aku tak tahu nak buat lagi supaya "dye" lupekan EX dye . aku tau , aku tak perfect mcm dye . sumpah aku tak pernah delete chat aku dengan sape2 kat fb . tapi dye ........ PADAM . aku sape kat hati dye . tibe2 air mate aku mengalir . aku tak tahu nak buat ape lagi . hati aku sakit sangat . YA ALLAH aku tak tahu macam mane nak buat dye sayang aku sepenuhnye . sumpah aku penat gila dengan semua ni . dye sekarang berubah ketara gile . bile dye tanye "b berubah gane cu sayang cite" aku tak boleh nak explain sebab hanya aku tau dye berubah gane . patut sekarang jarang b cakap I LOVE YOU . sayang nak b yang dulu . sayang rindu b yang dulu . sayang nak ngak b tahu gane perasaan sayang . sekarang bile sayang nagis mane ade biy pujuk doh . b lok gitu je . thanx biy  sayang hargai semua pengorbanan b kat sayang . buat mase ni tolong bagi mase untuk sayang ubat hati sayang . 

p/s : aku sayang mu tahap gampang doh . aku tak boh mu tinggal aku ! okay lah sampai sini je SELAMAT HARI RAYA 

No comments:

Post a Comment