Saturday, January 28, 2012

selamat tinggal fb , blog . selamat datang spm

salam , hye . korang yang stay sekolah terengganu besok dah sekolah kan ? so hati2 semase ke sekolah ye . aku ? besok dah kena balik hostel -,- aku balik hostel bukan ade MEMBER BAIK pun yang time aku sedih mesti dye ade di sisi aku . :"(



x de la fb n blog lepas nie . cuti sekolah nie ade balas dendam . hari2 aku on9 fb . oke2 diana sedarlah spm dah dekat ! oke korang2 yang friends kat fb tu lau tak nampak aku on9 , aku balik hostel lah tu . SAYA MASIH BUDAK SEKOLAH ... spm ? opss ... dah dekat . so latih to A , academic games then blablabla . busy gile kan ? hahaha . bagi korang yang spm tahun nie good luck ye :)  , oke lah sampai sini je malam nie ... mau tego kawan lam fb pulak Y_Y

p/s : doakan aku berjaye lam hidup ye , yg penting dapat jawab spm dgn baik n keputusan yang cemerlang . amin (: . dada . nite smue



 

No comments:

Post a Comment