Thursday, March 15, 2012

cuti sekolah (:

hye , salam . lame gile diana tak update blog . ho3 . ni ade mase sikit aku nak update . hehe . maklum la sejak bergelar senior ni buzy sikit . *ceh perasan nak mampus . sebenar2nye aq exam up1 , alhamdulilah result memuaskan hati aq untuk permulaan exam sebelum spm . so cuti sekolah dah start , disebabkan lambat update , dah nak habis dah cuti sekolah . urm sedihnye . tak pe tahun nie je aku kene pegi sekolah dan yang paling pedih balik hostel >,< . so korang pegi mane ek cuti sekolah ni ? aku duk umah je menghadap keje sekolah yang macam satu tahun cuti . hehehe . untung tak aku ? untung la sebab tahun nie kan SPM . doakan aku ye :) . oke lah kawan2 , aku dah banyak cerite malam ni . babai ye semua . 

p/s : up1 dah oke , untuk exam seterusnya nak dapat yang lagi baik . doakan aku ye , tak lupe spm juge . dada . nite semua nah kiss sikit . muaahhh :*

No comments:

Post a Comment