Monday, March 19, 2012

demam

salam , selamat malam semue . mesti korang pelik kan nape la aku dapat update blog time sekolah macam ni , sebenarnye aku demam dan sakit mate so tak dapat la balik hostel . dapat mc lagi ! jangan jelez tapi aku tengah pening ni , oral BI teacher nak lam minggu ni cam ne la group aku . sory hatta , syilawati , syuhada :"( aq tak sengaje . aku tak mo pun demam nie . maafkan aku ea . dah la demam pastu mate aku belah kiri pulak buat hal , merah tibe2 . doktor cakap sebab suhu badan aku panas sangat sebab tu die merah . ye dak ? doktor yang cakap guane kan kena la caye . hehe . aku nak balik hostel weh ! doakan aku sembuh ea . ramainye kawan2 kat sekolah a.k.a hostel bertanye khabar dan bile nak balik . rase macam disayangi je .. bestnye ramai yang sayang aku *aku perasan gile kan ? oke la sayang2 semua . sampai sini je tau aku cite . 


p/s : camne la group aku ek . oke la sayang2 semua doakan tak de pape tau . selamat malam semua . papai (:

No comments:

Post a Comment