Wednesday, May 30, 2012

kite mintak maaf :"(




salam , rindunye nak update blog . hehe . sebenarnye kan hari ni nak post pasal saya dengan si dia . biarlah korang nak cakap apa pun yang penting , ape yang terbuku lam hati aku dapat aku luahkan . sayang rindu biy sangat2 malam nie . biase biy teman sayang pa pagi tapi hari ni biy nak tidur awal sebab ade masalah family tapi bakpe biy tak cakap " i love you , mimpi biy malam nie ea , muah " bakpe biy dok kabo gitu pun ? lepas biy kabo "ikut aa eh" biy terus dok balas mesej lepas sayang kabo malas nak baloh . adat lah tu kan lau kapel nie mesti wajib gaduh kan ? :"(


sayang tau tu semua saloh sayang . sayang mintak maaf ea :"( . sayang banyak wak hidup biy susah . sory sgt2 . okay lah biy , sayang tak boh kacau biy tidur . :"(

p/s : sory guys , mesti korang rase sakai dengan aku kan . sory buat korang rase macam tu btw aku tak buat2 manje . okaylah aku dah start merapu . morning <3

No comments:

Post a Comment