Monday, May 21, 2012

sedih sangat

                                                  https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEizQSk4tYLcJ7Ub-ddDjjSzK7n2RP-lEkLG2DegGwinbx7GqhQQXbn49A2nu6hgXTHPEDZs3Pq1vtRIECaQK_1Ef02HJU07QG-mu8mINwrOciLeSa4p95WuozA2cXjHLYuPbp6y3vGXT-E/s1600/sunyi-dan-diam.jpg
salam , hye . lame gile tak update blog . hari ni ade aktiviti kat sekolah so aku ambik sedikit mase nak update blog . nampak tak tittle hari ni ? pagi2 tadi dah nagis sebab kan si dye marah aku . "biy , sayang kejut biy bangun tidur sebab nak g skh la sayang weh bukan gi mane pun lagipun examkan . salah ke sayang wak gitu ? sayang sokmo faham biy . tapi pagi tadi biy marah2 sayang" lantak la korang nak cakap ape pun . aku memang manja btw sumpah aku terase gile pagi tadi . sampai hati biy :"( . aku paling pantang "lelaki tengking aku" . die tak sihat kan , sory tak faham awak . nak tengok saya punya jantung hati yang megamuk pagi2 tadi ? ni ha 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 
 saiful mohd iqbar bin jusoh ni la . takut dok ? nampak je gini tapi "kuat nagis" . okay lah sampai sini je cite ari ni . nak nagis je rase bile aku tengok something lam gambar profile fb dye . gambar ex dye :"( . okay . dada , muahh . 

p/s : aku sayang mu gile ! jangan wak aku gini . bye2 . iloveyousomuch <3

No comments:

Post a Comment