Friday, June 8, 2012

kamu ! time kasih


salam . selamat malam semua . rase nak update blog je malam nie . lepas balik kenduri tadi terus baring2 lam bilik dan tertidur , pastu iqbar datang . muka baru bangun tidor jumpe dye . "sayang nak time kasih kat biy sebab kalu kite jumpe biy dari kerteh mari kemaman , bukan dekat . hari tu tangan biy sakit agi rele mari , besornye pengorbanan biy :"( , sayang dok sanggup kehilangan biy" lantak lah korang nak menyampah ke ape , ni blog aku ikut suke aku la ! ni pic iqbar , aku tak de lam gambar tu sebab aku berbaju kurung la , muke pun baru bangun tidor . ni ha 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

bagi aku kan gambar ni comel ! hahaha , iloveyousomuch ! <3

p/s : date dengan dye best ! <3 aku sayang mu qeba !

No comments:

Post a Comment