Saturday, June 9, 2012

selamat tinggal


salam , selamat pagi semua . hari ni berapa hari bulan ? 10.6.2012 . yeay ! betul so bermakna bagi yang dah start sekolah "selamat kembali ke sekolah" aku ? esok sekolah tapi hari ni faham2 lah weh , sekolah aku jauh TEMERLOH so TERpakse stay hostel yang 5star tu :) , sumpah nak nagis bile tau hari ni dah kene balik .. cuti 2 minggu macam 2 saat je . bile dah balik hostel , kerje pun belambak la kan . macam nie..


dengan latih to A , rancangan perniagaan , hidangan keraian . kalau korang nak tahu paper work bapak banyaknye . pening weh jadi form5 nie  >,< . kadang2 terpikir jugak nak berhenti sekolah . macam sakai je kenyataan aku . hahaha . yang sedih nak tinggal umah first mesti2 lah aku tak nak berjauhan dengan family aku , then aku tak nak jauh dengan kekasih hati aku jugak . btw kami same2 spm so dye suruh tumpukan perhatian time belajar . okay darling :)


good bye dunia bebas , good bye twitter , good bye facebook and last good bye family n iqbar , iloveuall :"(

p/s : bak kate iqbar "sabar sayang 3bulan lagi" ye dok ? cik abang kite bulan 12 baru boleh enjoy . SPM !! okay dear aku tutup tirai blog aku hari ni dengan salam  assalamualaikum :D



No comments:

Post a Comment