Saturday, June 30, 2012

todaaaaaaaaaayyyyyyyyy ! :D

salam , hye . lamenye tak update blog ! korang sihat ? btw aku update blog hari nie nak bagitau 30.6.2012 hari paling best bagi aku ! nak tau kenape sebab aku , syila , iqbar n emi "kwan iqbar" pegi tengok wayang . family aku pun ade pegi tapi kiteorang jalan lain2 . faham tak ? aku dengan iqbar la . kami tegok cerita nie 



best cerita dye , sedih sangat :"( . aku tak nak jadi macam cerita nie . tadi after dah habis tengok wayang aku lepak dekat luar mesra mall , sebab sejuk sangat . best sangat . thanks biy , iloveyou !! gambar aku dan iqbar ade lam fon dye . ni je sempat snap , yang lain semua tak jadi . 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
taraaaaaaa
.
.



.
.

okay lah korang sampai sini je , babai ! 

p/s : aku happy sangat dye luangkan mase untuk aku ! muah , :*

No comments:

Post a Comment