Friday, December 7, 2012

bebasssssssssssss !



salam , selamat pagi semua . huh ! hari ni baru ade mase nak update . banyak gila nak cerita ni . boleh ? hah , ni blog aku so boleh lah . hehe . hari ni perasaan aku mase update ni ade rasa nak nangis , nak gelak , nak kembali balik mase dekat SEKOLAH MENENGAH VOKASIONAL PUTERI , TEMERLOH . aku dah tak sekolah dah lepass nie . hehe . tapi alhamdulillah semua paper boleh jawab dengan baik just sejarah lah susah =,= . aku tak kan lupakan kenangan kite semua nak2 budak asrama . kalau korang nak tahu ahad terakhir kiteorang semua sama-sama kami mandi hujan tapi setenggah je lah yang turun sebab ramai yang takut demam nak ambik paper last tapi kiteorang yang kepala keras macam batu ni berlari turun , HAHA . ni gambar ade satu je tak boleh lebih - lebih tau . 

mase ni kiteorang nyanyi lagu goreng pisang . hahaha . aku tak kan lupekan korang weh !!! ILOVEYOUUUU !! lepas ni dah tak de orang yang nak teman aku lagi dah . 

p/s : di smvp kita kenal , di smvp jugak lah kite berpisah :"( . jangan lupa aku tau . salam .



No comments:

Post a Comment