Monday, December 10, 2012

sedih :'(



salam . selamat pagi semua . hari ni nak cerita pasal kisah malang aku boleh  erm:"( .aku dengan iqbar dah clash semalam . aku tak kan buang gambar dan tempoh kiteorang kapel kat sebelah kanan korang . aku tak boleh hilang dia . aku rindu nak dengar dia panggil aku " ummi " , nak dengar dia nyanyi , nak dengar pujukan dia " . aku nak dia . aku sayang dia weh ! aku penat nangis , aku nak sangat air mata aku berhenti tapi tak boleh . korang mesti tanya - tanya kenapa kiteorang clash ? sebab aku dah tak tahan . sape tahan pakwe diorang still sayang ex dia dan mak dia siap ada numbor ex dia . sape tahan ? dia dengan mak dia siap singgah rumah ex dia . weh aku ada perasaan jugak . aku marah sangat sebab aku dah tak tahan . dalam masa yang sama aku nak dia . yes ! semua orang cakap aku bodoh . aku memang bodoh sebab sayang dia . aku tak boleh buang . saat ni yang aku tak nak sekali bila jauh dari dia . dia dah tawar hati dengan aku . biarlah dia bahagia dengan ex dia . sumpah aku rindu dia 

izinkan saya nak tulis ni " ummi rindu walid , sampai hati walid . kejam sangat - sangat dengan ummi " . cukuplah ni lelaki terakhir yang akan aku cintai dan sayangi . hati aku terlalu sakit saat ni . tiap malam aku menangis mengenangkan perbuatan dia . 

p/s : saya dok berniat pun nak cakap kasar dengan awak . maafkan saya selama kite kenal . iloveyousomuch ! 

No comments:

Post a Comment