Monday, February 4, 2013

saya masih sayang awak !



salam , hye . selamat malam semua . hari ni rasa macam nak update blog je sebab lame aku biarkan blog ni berhabuk kan ? btw . tajuk hari ni memang romantik tapi sayang aku dengan iqbar dah clash kite orang clash pada 26.1.2013 . Ya Allah , tuhan je tahu perasaan aku mase tu . sumpah sedih gile . hari khamis sebelum kiteorang clash dia ada balik kerteh . Tapi aku pelik bile aku call dia marah - marah macam nak mengelak dari jawab call aku . then aku mesej tak reply satu pun bila aku call cakap asignment banyak . aku faham lagi . bile hari sabtu dia balik bukit payong aku call tutup dengan alasan dia jatuh motor then fon pecah . dalam 2 , 3 hari jugak tak contact then dia call aku guna nombor kawan dia . tiap kali aku call kawan dia tak jawab , mesej balas tapi care dia taip mesej aku tahu itu SAIFUL MOHD IQBAR BIN JUSOH . lame jugak dia gune nombor tu dengan alasan kawan dia gaduh dengan gf . esokkan kawan dia masuk hospital sebab sakit . mase malam kiteorang clash aku dah dapat agak dia ada orang lain . dia curang dengan aku . kenapa dia tak cakap awal2 yang dia ada orang lain ? kenapa ? kenapa harus seksa aku macam ni ? aku sayang dia weh . susah aku nak lupakan dia ... aku rindu nak panggil dia walid then dengar dia gelak . dia gelak comel sangat . aku terlalu cintakan dia . Ya Allah andai saiful mohd iqbar bukan jodoh aku . aku terima . aku tak akan buang tempoh kiteorang kapel dan gambor dia dalam blog aku . saya masih sayang awak . I LOVE YOU !! saya akan ingat kata - kata terakhir awak . awak suruh saya buat macam kite tak pernah jumpa lagi . awak susoh saya nak lupe awak ! awak kejam sangat :'(

p/s : saya masih cintakan awak :"(

No comments:

Post a Comment