Sunday, January 6, 2013

kita rindu awok !



Assalamualaikum semua . selamat pagi :) . sumpah tak boleh tidur :( . hari ni nak cerita lagi boleh ? okey suka hatilah ni blog aku . apee nihhh . tadi pukul 12 malam tepat aku on9 , time tu aku on9 fb iqbar then aku tengok gambar yang dia baru upload . secara automatik air mata aku mengalir . then aku terus menangis sambil peluk fon samsung yang dia bagi tu :"( . sumpah aku rindu dia . "walid , ummi rindu walid sangat2 sampai demam pa , se agi ummi rindu sangat sampai tengok gambor walid pun ummi nangis 


ummi dok tau gane kalu walid tinggal ummi :"(  . kalu nak tahu aku tengok gambor nie lah 


korang nak cakap dia tak hensem . biarlah . sekarang rupa paras tak penting yang penting ketulusan hati dia menyanyangi aku dan mencintai aku :) 


nampak je besar kan ? tapi bapak nakalnye . kuat menganjing . iloveyoumoreyouloveme :)

dalam due , tiga hari ni kiteorang asyik gaduh , pujuk memujuk , gelak2 then baik . selalu macam tu . iqbar cakap lawak je . memang betul pun . aku pun kadang2 nak gelak . then kiteorang sikit lagi nak capai setahun kapel . fuhh !! banyak gile dugaan kene tempoh :)

p/s : kite sayang awok sangat2 . awok jangan tinggal kite neh . hehehe . sayang kalu bace blog ummi ni sumpah malu sebab ntah lah . HAHA . iloveyousaifulmohdiqbarbinjusoh <3

No comments:

Post a Comment