Monday, December 31, 2012

happy new year :)


salam . selamat tenggahari semua . semalam nak update tak sempat sebab otp dengan shin chan <3 . selamat tahun baru semua ! semoga azam korang tercapai . amin !! tahun ni aku tak pergi sambut tahun baru pun sebab hujan btw aku pergi dengan family tau :) . 

sedih sangat , sebab iqbar dia belajar dekat giat mara so dia jauh dari aku :"( . tapi ayat dia " sayang walaupun kite jauh tapi hati kite selalu dekat " :( aku rindu dia . 


belajar molek ye sayang . jangan lupe ummi ea . selamat tahun baru sayang ! lepas ni setiap hari aku kena kejutkan si nakal ni bangun tidur . kelas dia start pukul 8 so aku kejutkan dia pukul 7 . macam tadi , sweet je bile dengan dia angkat tadi . "hello my dear" cair kejap aku . haha . 

p/s : ummi akan kejut walid setiap hari ye kecuali walid adop kelas . good luck sayang ! <3 iloveyousaifulmohdiqbarbinjusohsomuch !

No comments:

Post a Comment