Sunday, December 23, 2012

saya sedih sangat :'(


salam . selamat pagi :) . hari ni aku rasa sedih sangat2 . iqbar marah aku , laptop tu lembap sangat2 :'( macam mana nak webcam kalau macam tu . aku call dia marah . aku call dia marah . aku bukan sengaja . kalau aku sayang orang tu aku tak kan tipu . aku cakap benda betul . okay aku tak akan kacau dia . aku akan ikut je cakap dia sekarang . aku rindu dia . ingat dapat gayut tapi dapat maki je :) . aku sedih sangat bila dia marah aku macam tu sekali aku tak sangka . aku tau salah aku . aku yang buat dia jadi macam ni :'( . "walid , ummi mintak maaf sangat2 , ummi dok sengaja pun . okay lah kalu walid nak tidur . natang ni dok akan kacau doh walid


masa dia marah aku tu TUHAN je tahu perasaan aku masa tu . air mata aku cepat sangat mengalir . aku tau ni salah aku tapi ni yang aku dapat . aku akan tunggu dia sampai esok walaupun fon aku off . :)

p/s : ummi tau walaupun ummi ngajuk gini walid dok akan pujuk so ummi terpaksa ambik masa untuk ubat hati ummi . iloveyouiqbar <3

No comments:

Post a Comment