Wednesday, December 19, 2012

iloveyou


salam . selamat pagi semua . have a nice day :) . hari ni 20.12.2012 kan . so bermakne hubungan aku dengan saiful mohd iqbar bin jusoh dah 9 bulan . macam2 dugaan kiteorang tempoh . selalu gaduh macam2 alasan lagi . selama 9 bulan ni jugak lah aku banyak menangis dan iqbar sedih je . sorry ye sayang :( . kite tempoh dengan pelbagai masalah yang datang bersama - sama . iloveyousomuch . kalau korang nak tau tadi pukul 12 aku tunggu iqbar wish ulangtahun kiteorang tapi takde respond ! 12.06 a.m aku pun wish lah melalui fb mase tu dia pun on9 then reply " walid baru nak wish " macam sakai je . hahaha . aku ingat dia dah lupa tapi tak . hehe . nah tengok ni 


mengade sangat iqbar tadi . buat aku gelak je . pastu tadi aku webcam dengan dia sampai dia tidur depan webcam . comel sangat muka dia tidur . tiap2 malam aku tengok dia tidur tapi malam ni best sangat sebab aku dengar dia berdekur . hahahaha . lawak sangat slow je bunyi . tapi sebelum webcam tu iqbar bajek sangat2 . nak tau sebab ape ? tengok ni


hahaha . iqbar sakai sangat ! hahaha . lawak pun ada . dia tak caya . so esok malam aku post dekat wall fb aku . dia cabar aku sangat . haha . btw aku happy sangat2 dengan dia walaupun aku gaduh dengan dia sampai clash . selama 9 bulan ni dah 3 kali kiteorang clash then kapel balik . aku tak boleh jauh dengan dia sebab dia lah tempat aku luah perasaan . 
"walid , ummi nak hubungan kita sampai ke jinjang pelamin . walaupun banyak halangan dan dugaan kite tempuh sama2 ye . ummi sayang sangat2 kat walid . ummi nak kite jadi macam gambar ni"


aku nak hubungan aku dengan dia sampai akhir hayat aku . amin !! doakan aku dengan iqbar ye . nanti aku kahwin aku ajak korang tapi lambat lagi nak sambung belajar dulu , kerje then kumpul duit baru kahwin :) . pray for us :D

p/s : aku sayang gila dekat saiful mohd iqbar bin jusoh ! ya allah berkatilah hubungan kami sampai ke jinjang pelamin . amin !! iloveyousaifulmohdiqbar <3

No comments:

Post a Comment