Friday, December 14, 2012

my love :)


salam . selamat pagi semua :) . hari ni 15.12.12 , aku bangun awal semata - mata nak tengok iqbar on9 ke tak . huh ! semalam dia on9 lah tapi lambat . time tu aku tengok tv , kalu dia mesej boleh aku on9 balik . ehem2 . yess ! kiteorang kapel balik :) . pandai pun . tapi senyuman aku dekat bibir je tak lebih pun . huh ! aku pun tak tahu kenapa . maybe dia still sayangkan cinta pandang pertama dia  tapi sekarang dia ada aku ! aku ! password dia sekarang nama ex dia . nama penuh lagi . aku masih boleh sabar sebab aku sayang dia . . relay dekat fb dia bagi close friend je tengok . aku masih sabar lagi . aku dah rasa macam mana hilang dia . semua orang nak cakap aku bodoh , bagang tapi diorang tak rasa ape aku rase , aku rase kehilangan sangat lepas clash dengan iqbar hari tu . apa pun aku nak dia ! hanya dia . please faham . okay ?! demi iqbar aku rela kena apa pun . tapi dia tak nampak pergorbanan aku . dia just nampak aku nak cederakan ex dia . what the hell aku nak buat tu semua . memang tak lah . aku takut nak buat tu semua . aku perempuan lah bukan lelaki . 


" walid , janji dengan ummi jangan tinggal ummi lagi , ummi tak de semangat nak hidup tanpa walid . ummi terlalu sayangkan walid . sedarlah walid . biarlah cinta ummi kat walid sampai ummi tutupkan mata ummi sampai bila - bila . sampai walid nampak batu nisan yang ada nama ummi . sebab ummi terlalu sayangkan walid , ummi sabar je walid wak nape pun kat ummi "

p/s : tolong faham bakpe ummi wak gini . ummi sanggup korban nyawa ummi untuk walid . ILOVEYOUSAIFULMOHDIQBARBINJUSOH



No comments:

Post a Comment